108 emaitza bilaketarentzat
Musika entzunez ikasten da lezioa (zuzen)
Zigarroa errez sartu da gelan (zuzen)
Txurroak salduz ateratzen du bizimodua (zuzen)
Kolpeak hartuz ikasten da oinez (zuzen)
Hegazkin bat erori da, ehun pertsona hilez (oker)
Hamarna kopa hartu genituen, egundoko mozkorra harrapatuz (oker)
Hegazkin bat erori eta ehun pertsona hil dira (zuzen)
Hamaika kopa edan genituelarik, egundoko mozkorra harrapatu genuen (zuzen)
Gure ustez, aldi berean gertatzen diren bi ekintza eta instrumentaltasuna adieraz daitezke -(e)z osagaiarekin, baina ondoriorik ez. Horrela al da?
Txirritaren bertso batean “alde batera pena artzen det / zu modu hortan uztia; lastima egiten zuen / nere ikustea”. Perpaus horietan bi Nor sintagma daudela dirudi; zuzenak al dira?
Egokiak al dira era honetako egiturak?:
Sentimenduei baino emozioei egin behar zaie jaramon
Erlijioa norbanakoaren barruko joera da, gizartearena baino.
Ariketa batean honako galdera hau agertu zaigu: "Noiz -(e)n eta noiz -(e)lako?"
Norgehiagoka irabaziko __________________ itxaropenaz zelairatu ziren
a) zutelaren
b) zutenaren
c) zutelako
Mamua etorriko _______________________ aitzakiaz ez nintzen oheratzen
a) zen
b) zelaren
c) zenaren
Aztertuta dago kontu hori?
a) Baso bat ur: baso bat urek, baso bat uri, (‘al vaso de agua se le añaden dos cucharadas...’) ala ur basoari?
b) Zenbatean dago azukre kiloa / kilo azukrea? Zenbat balio du azukre kiloak / kilo azukreak?
Zuzenak al dira Hain da handia, ez baita atetik sartzen moduko esaldiak?
Onargarria al da hain... -(e)la egitura?
Esaldi bat osatzean erabili beharreko ordenari buruzko informaziorik ba al dago?
Orrialde honetako dokumentu, zerrenda eta datu-baseak Creative Commons Aitortu-EzKomertziala-PartekatuBerdin baimen baten mende daude.