(...)
Fedez *Noek, dibinoki abertitu izanik oraino ikhusten etziraden gauzez baldurturik, apresta zazan arkha bere familiaren salbatzeko: zein arkhaz kondemna baitzezan mundua, eta egin zedin fedearen arauez den iustiziaren heredero
(...)
(...)
Eta lehenagoko mundua ezta guphida ukhan, baina *Noe, iustizia trompetaria bera zortzigarren begiratu ukhan du, dilubio gaixtoen mundura erekharririk
(...)
(...)
Ezen hala nola dilubioaren aitzineko egunetan iaten baitzuten eta edaten, ezkonzen baitziraden eta ezkonzaz emaiten, *Noe arkhan sar zedin egunerano
(...)
(...)
Testamentu zaharreko liburuek irakasten gaituzte ezen *Adamek, *Noek, *Abrahamek, *Isaakek, *Iacobek, *Davidek eta berze gure Aitek adoratu ukhan duten Iainkoa dela egiazko Iainko bat bera, bothere guzitako eta eternal, bere ontasun handiagatik zerua eta lurra eta hetan diraden gauza guziak bere Hitzaz kreatu dituena, zeinaganik gauza guziak heldu batirade, eta hura gabe deusek izaterik eztu
(...)
(...)
Hartarakotzat salbatu zuen *Noe iustua Eta uholdeaz itho gañerako mundua, Ezen eragin zioen untzi bat xoil handia Eta sarrarazi bera zortzigarren bizia
(...)
(...)
hala *Noe libratu zuen uholdetik; *Loth sodomakoetarik, eta suaren kharretik; *Daniel lehoinen zinzurretik; *Isaeleko jendea *Faraon *Egiptoko erregearen eskutik; *Enok eta *Elias heriotzetik; *Isak bere aita *Abrahamen eskuetarik; hirur morroinak labe berotutik eta errege iniustuaren azpitik; iondone *Petri eta iondone *Paulo karzeletik; *Susana falso testimoniotik berze gehiagokoekin, et ni zenbat estorbutarik
(...)
(...)
Zeren bataz, bertzeak bertze direla, handik ikhasten dute umek ere maradizino egotzten ete burho egiten: eta berriz bertzea, zeren burhasoen marasizioneak anhitzetan heltzen zaizte umei, eta gelditzen dira maradikatuak, *Noeren semetarik bata maradikatu gelditu zen bezala
(...)
(...)
*Noeren denboran, iaten, edaten, iokatzen, dantzatzen, ezkontzen, sal-erosi egiten, eta ethorkizunerat anhitz gauzaren ordenatzen, pensatzen, eta trazatzen hari zirela, hartu eta hondatu zituen urak
(...)
(...)
Halaber abre adimenduagabek ere, arrazoinekin erran ahal diazaiote: Hiregatik gu dilubio handi hartan, *Noeren denborako uholdean, hondatu, eta itho ginituan
(...)
(...)
*Noe patriarka saindu hura horditu zen egun batez; eta harena etzen miretsteko, zeren lehenbiziko edan aldia baitzuen, eta ezpaitziakien oraiño orduan zer indar zuen arnoak: zeren iakinez gero begiratu zen
(...)
(...)
Eta hunetakotzat, deitu zuen *Noe zeritzan gizon bat, zein, bera zortzigarren, etxatier guztia, gerthatu baitzen on eta iustu, eta hari erran zioen: qq
(...)
(...)
Eta bitarte hunetan zuk, erraiten dio *Noeri, bertzeen abisatzeko, eta zeure etxekoen salbatzeko, eta halaber animalia suerte guztietarik haziaren eta arrazaren gelditzeko, eginen duzu untzi bat, barkha handi bat, erran den gauzako asko handi datekeien bezalakoa
(...)
(...)
Huna, *Noe gizon iustuak ehun urthetako trabaillua eman du lege zaharreko Arka ARKA zeritzon untzi famatu haren egiten bera buruaren salbatzeko jende gutirekin: eta ni nolatan oren batez prepara naiteke munduko kreatzaillearen ene baitara debozionerekin hartzera
(...)
(...)
Helaz gure bihotzak laster dagienean keraturetara, hara doa khexarekin, ustez hetan kausituko duela bere guthizien asetzekorik; bainan arukhitu dituen bezain sarri badakusa berriz hasi behar dela, eta eztela harentzat aski den gauzarik; Iainkoak ezpaitu nahi gure bihotza aurkhi dezan lekurik non pausa, usoak aurkhitu etzuen bezala *Noeren untzitik ilkhi zenean, arren bihur dadin bere Iainkoa gana, zeina ganik ilkhi baita
(...)
(...)
*Noe behin horditu zen, eta *Loth bertze behin, eta *Lothek, horditzeaz lekhora, gorputzez egin zuen bekhatu bere alabekin; badarik ere etziren hordilari izan ez bata ez bertzea, eta azkena etzen hargatik alabakoia: Iondone *Petri oraino etzen odol-isurtzaille, behin odol isuri bazuen ere, eta etzen arnegari, behin arnegatu bazuen ere: Nihork bizio edo bertute baten izena hartzekotzat, behar da hartan aitzinatu eta ohitu den
(...)
(...)
Bainan *M *Catonek dioen bezala, egia da, eta gauza hunen gainean iharduki duten guziek aithortzen dute, eszitiarrak direla lehenbizikoak; zeren *Justinok dioen eredura, *Noe bere etxatiarrarekin uholdeko urak jausten hasi zirenean, han ilkhi baitzen barkhatik, eta han bizi ere izan zen ehun, eta hogoi eta hameka urthez, munduan bertze jenderik etzen denboran
(...)
(...)
*Noeren etxatiarrean bizirik salbatu zirenak, ziren zorzi presuna, *Noe bere emaztearekin, eta *Sem, *Kam, eta *Jafet hekien hirur semeak, halaber bere emaztekin
(...)
(...)
*Noeren etxatiarrean bizirik salbatu zirenak, ziren zorzi presuna, *Noe bere emaztearekin, eta *Sem, *Kam, eta *Jafet hekien hirur semeak, halaber bere emaztekin
(...)
(...)
Hergaitz, eta moldegaitz ediren dutela eskualduna bere seten uztarriaren azpian hezteko: egiazki eztute kausitu, ez eta ere kausituko lurraren gainean jendakirik hekien alderat hain higuintza, eta nakhaizdura handia duenik, eta gogotikago zainetako odola hekien kontra isur lezakenik, nola baita eskualduna; non arrozoinekin erran baititeke hau dela *Noeren profeziazko benedizinoaren efetua, eta ondorea: qq
(...)
(...)
Mundu guzia hala urez hondatu ondoan bada: eta urak aphaltzen, eta jautsten hasi zirenean, eta lurra leihortzen, eta xukhatzen, *Noeren barka hura gelditu zen *Armeniako mendi baten gainean, zeina deitzen omen baita *Baris, eta diotenez baitzateken munduko gorenetarik bat, eta han ilkhi ziren barkatik *Noe eta haren semeak bere emaztekin: eta gauza hau gerthatu zen, Jainkoak mundua egin zuenetik zazpi ehun eta berrogoi eta bortzgarren urthean, eta Jainkoaren Semea gizon eginen zen baino lehen; hirur milla eta berrehun eta laur urthez
(...)
(...)
Mundu guzia hala urez hondatu ondoan bada: eta urak aphaltzen, eta jautsten hasi zirenean, eta lurra leihortzen, eta xukhatzen, *Noeren barka hura gelditu zen *Armeniako mendi baten gainean, zeina deitzen omen baita *Baris, eta diotenez baitzateken munduko gorenetarik bat, eta han ilkhi ziren barkatik *Noe eta haren semeak bere emaztekin: eta gauza hau gerthatu zen, Jainkoak mundua egin zuenetik zazpi ehun eta berrogoi eta bortzgarren urthean, eta Jainkoaren Semea gizon eginen zen baino lehen; hirur milla eta berrehun eta laur urthez
(...)
(...)
*Noe bere jende guztiarekin *Armenian gelditu zen, eta han ehun eta hogoi, eta hameka urthez bizi izatu ziren ondoan: ethorri ziren hain jendatze, eta ozte handia egitera, non ezbaitzuten lekhurik aski, *Armeniako herrian bizitzeko
(...)
(...)
Halatan *Ovidiok dioen bezala, *Noe zen mundu-herri guziko buruzagia; eta bizi zeino, ohi zebilan, mundu-herri guzian aldebatik bertzera, guztiei irakhasten ziotelarik Jainkoarentzateko amodioa, eta beldurtasuna, bai halaber nola behar zuten adoratu, eta zerbitzatu
(...)
(...)
*Vascueña bertze izenez *Gascueña, eta bertzela *Ipuzkoa eta *Cantabria hedatzen da *Bizkaiako, eta *Nafarroako zenbait populuetara herri hetako hitzkuntza deitzen da eskuara: gauza segurtzat dadukate *Espainiako lehenbiziko populua izan zela herri hunetakoa *Tubal *Noeren illobasoaganik, eta gauza miragarria da, dio, nola gure denboraraino mantenatu den bertze zenbait hitzkuntzarekin nahastekatu gabe, zenbait hitzez kanpoan: zeinak bertze jendakiekiko hantazinotik s baitirateke
(...)
(...)
*Franziako, eta *Nafarroako errege: zeren *Henri laurgarrena andre haren illobasoa baitzen, eta *Henrirena *Luis gure errege handia; manera berean *Philipe qq, *Luis handiaren illobasoa, eta *Espainiako errege dena da leinu, eta ethorki beretikakoa: halako gisaz non baiterraket, *Noek *Japhet bere semeari eman zioen benedizino profeziazko hura, hemen konplitu dela: qq
(...)
(...)
Eta 2a geroko kastigu izugarri orrez gañera ondo pensatzea, nolako kalteak dakazkigun bertatik lujuriak, len aditu dezuen bezela: eta nolako kastigu izugarriak denbora guzietan egin dituan gure Jaungoikoak lujuriako pekatuaren gaiztakeria aditzera emateko; eta orien artean gogora ekarzue, nola dilubio edo ugalde jeneral batekin, zortzi persona ez, ze munduko beste guziak, aragizko pekatu orregatik ito eragin eta akabatu zituan *Noe Santuaren denboran; eta arrezkero beste kastigu ikaragarri asko Eskritura santuan irakorten ditugu: guziok zenzatu gaitezen, eta loikeriako pekatua igui izan dezagun
(...)
(...)
Ainbesteraño allegatzeko peligrorik ezagutu bage, eta ezagutzeko obligazio bage, *Noe Santuari gertatu zitzaion bezela, gertatzen bazaio, eztu pekatu mortalik egin, ezagueraren, eta borondatearen faltaz
(...)
(...)
Miserikordiaduna ta errukitsua da Jangoikoa eta, orrez guztiaz, *Noeren denporan zortzi presona ez beste guztiak uriola bategaz ondatu ta ito zituan
(...)
(...)
Alan, *Noe santuaren denporan, eun ta ogei urte biziteko eskeñi ta promestu arren, kendu eutsezan azkeneko ogeiak, lenagoko eun urteak deungero emon zituezala orduko gizonak
(...)
(...)
Alan esan ta egin bere eban Jangoikoak berak *Noeren denporan arako uriola, urjola, ugolde andiaz mundua ito ta ondatu ebanean: Bete da lurra gaistakeriaz, gaistotu dira gizakumeak, bete da maliziaz, ezta bada zer itxadon geiago, ondatu ta galdu daiguzan lurraz batera
(...)
(...)
Onetarako deitu eutsan *Noe zeritxan gizon bati, zein beste zazpi persona bere etxetarra kaz idoro zan on ta justua; ta ari esan eutsan: Bete da mundua bekatuz, maliziaz, ganez egin dau Gaistakeriaz; eta alan erabagi dot guztia urjola bategaz ito ta ondatutea
(...)
(...)
Bitarte onetan zuk, dirautso *Noeri, besteai adierazoteko, zeure etxekoak salbatzeko ta animalia, abere ta bizikor guztien bizitzea gelditu dedin, egingo dozu ontzi bat, kaxa, utxa, barku andi bat, esan dirian gauza guztiak artu ta gorde al leikezan bat
(...)
(...)
Bada, agiri da eze ontzia egiteko mandatua, agindua euki ebanean, *Noek bost eun urte zituan ta gero seireunera eldu zanean etorri zan uriolea
(...)
(...)
*Noe Patriarka santua orditu zan beinbaten; eta arena ezta mirarituteko, lenengo edanaldia zalako; ta orduan ez zekialako ze indar eukan ardaoak; bada, jakin ezkero, gorde zan edaterik
(...)
(...)
ta, aregeiago, gurasoen biraoak geienetan edo beti elduten dira umeetara, geldituten dirialako madarikaturik, *Noeren lloba *Kanaan madarikaturik gelditu zan legez
(...)
(...)
*Noeren denporan jaten, edaten, jokoan, dantzetan, ezkontzetan, saldu-erosietan ta gauza zoragarri asko egiten ta asmetan ebiltzala artu, ito ta ondatu zituan urak
(...)
(...)
Gizonak nola ziran denboraz ioritu, eta ioriturik bait-ziran gaiztotu, gure Jaungoikoa zan guztiz asarratu, eta nai izan zuen gizona akabatu; baña nola zan *Noe txit gizon justua, gelditu zan onetzaz Jauna kupitua
(...)
(...)
Zu salbatzeko eta zure familia, *Noe, egizu, dio, kutxa bat andia; an sartuko zera zu, zure emaztea, zure iru semeak ta oien andreak, ta sartuko dezu gañera orobat egazti ta animali guztitik pare bat
(...)
(...)
*Noek kutxa andia egin zuenean, eta Jaunak esanak sartu ondorean, itsasoa atera zan bere lekutik, eta euri andiak zetozen zerutik, berrogei egun eta berrogei gabean, gelditu gabetanik momentu batean; eta ikusi ziran lurra ta mendiak berrogei ta amar besoz gora estaliak
(...)
(...)
Bederatzi eun urte *Noe izatera allegatu izan zan, ta, oiez gañera, beste berrogei ta amar ongi kunpliturik, beste mundura joan zan mundu onetatik
(...)
(...)
Lau milla ta geiago urte dira *Noeren billoi *Jafeten bostgarren seme *Tubal bere etxetarrakin *Armeniatik *Españara etorri izan zala; Ujola andia izan zanetik eun ta berrogei eta irugarren urtean, *Jesukristo jaio baino, bi milla eun ta irurogei ta amalau urtez lenago, esaten duten bezala *Flabio *Josepho, San *Jeronimo, San *Isidoro, Don *Rodrigo Lenapezpiku *Toledokoak, eta beste askok beren egitade gogoangarrietan
(...)
(...)
*Noeren umeak ziran *Jafet, *Sem, eta *Kam: eta oen ondorengo geienak aztu ziran Jainko egiazkoaz: erori ziran idolatrian, eta Jainkotzat onratu zituen eguzkia, izarrak, eta gogoak ematen zien edozeñ gauza; baña *Sem zeritzan, *Noeren semearen ondorengoen artean gorde zan Jainko egiazkoaren ezaguera
(...)
(...)
Ujaldeak mundu guzia estali zuenean, *Noe, ta beraren etxekoak ez, beste guziak ito ziran, eta ito ziranen artean asko izango ziran bekatu bat bakarra zuenak
(...)
(...)
Gura nazkagarri au geroztik gerora geiago zabalduaz joan zan munduan: *Noeren denborarako osotoro zikindu eta usteldu ziran *Adanen umeak, eta dirudianez, etzitzaten barkatzen abereai ere
(...)
(...)
Onela bukatu zan mundu zikiña bere urdakeriakin: zarrak, eta gazteak, gizon, eta emakumeak, guziak ito ziran: eta bakarrik *Noe bere emaztearekin, iru seme, eta iru errañarekin geratu zan bizirik
(...)
(...)
Nere Kristaua, edanerako oitura ez duan bati, edariaren berririk ez duan bati gerta dakikeo orditzea ustekabean, ta bere borondatearen kontra, *Noeri bezala, baña ordiari
(...)
(...)
*Noe Eskritura Santak esaten digunaz batean, zan Jaunaren adiskide andia, bere adiñagatik, bere bizitza, ta oitura onagatik gizon guziz beneragarria: seieun urte urarekin igaro ondoan ipiñi zuan mastia, egin zuan ardoa, ta uura bezala zalako ustean edan zuan bear baño geiago, ta galdu zuan bere ezaguera
(...)
(...)
*Noe gizon ain beneragarriarekin au edanak egin zuanean, zer egingo ez du berenez ariñak, zentzu gutxikoak, edo Jaunaren beldur gutxikoak diranakin
(...)
(...)
*Jesu-Kristok berak esaten digu, gaiztoak *Noeren denboran munduaren urezko bukaera sinistu etzuen eran, ez duela ezagutuko, ta sinistuko azkeneko egun andiaren etorrera ere
(...)
(...)
Zikinkeri oetatik garbitzeko lurra, bidaldu zituan Jaunak mundu guzia estali zuen ujolak, eta *Noe, ta bere etxekoak ez, beste guziak ito ziran, ala zarrak, nola gazteak, ala gizonak, nola emakumeak
(...)
(...)
Eun, eta ogei urtez lenago aditzera eman zuan Jaunak gertatuko zana, ezpaziran zentzatzen gizonak; baña zentzatu bearrean, iseka egiten zuen *Noeren esanaz, eta beraren onzi, edo arka egiteaz
(...)
(...)
*Noeren umeak ziran *Jafet, *Sem, eta *Kam: eta oen ondorengo geienak aztu ziran Jainko egiazkoaz: erori ziran idolatrian, eta Jainkotzat onratu zituen eguzkia, izarrak, eta gogoak ematen zien edozeñ gauza; baña *Sem zeritzan, *Noeren semearen ondorengoen artean gorde zan Jainko egiazkoaren ezaguera
(...)
Oharrak: Thomas Linschmann eta Hugo Schuchardt-en edizioa, Estrasburgo, 1900.
Honen argitaraldi faksimilea, Euskaltzaindia, Donostia, 1979.
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
OEH.ONOM - Orotariko Euskal Hiztegiko testu corpusa, Onomastika
Laburdura: OEH.ONOM
Egilea: Euskaltzaindia
Titulua: Orotariko Euskal Hiztegiko testu corpusa, Onomastika
Lan oharra: 2 liburuki
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea: Barne-erabilerarako dokumentua
Tokia: Bilbo
Data:
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
Mat - Doctrina Christiana. Aita Esteve Materre San Franciscoren ordenaco fraideac eguina
Laburdura: Mat
Egilea: MATERRE, Esteban
Titulua: Doctrina Christiana. Aita Esteve Materre San Franciscoren ordenaco fraideac eguina
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Bordele
Data: 1617
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
EZ.Man2 - Manual devotionezcoa II
Laburdura: EZ.Man2
Egilea: ETCHEBERRI, Joannes "Ziburukoa"
Titulua: Manual devotionezcoa II
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Bordele
Data: 1627
Erreferentzia:
Oharrak: Aipatzen den edizioa Bordeleko bigarrena da, 1669koa.
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
EZ.Man1 - Manual devotionezcoa I
Laburdura: EZ.Man1
Egilea: ETCHEBERRI, Joannes "Ziburukoa"
Titulua: Manual devotionezcoa I
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Bordele
Data: 1627
Erreferentzia:
Oharrak: Aipatzen den edizioa Bordeleko bigarrena da, 1669koa. Patxi Altunaren edizio kritikoa ere erabili da lehenengo liburuki honetarako, Bilbo, 1981.
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
Harb - Devocio escuarra, mirailla eta oracinoteguia
Laburdura: Harb
Egilea: HARAMBURU, Jean de
Titulua: Devocio escuarra, mirailla eta oracinoteguia
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Bordele
Data: 1635
Erreferentzia:
Oharrak: 1690ekoa Harizmendik zeharo aldaturiko edizioa da.
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
EZ.Eliç - Eliçara erabiltceco liburua
Laburdura: EZ.Eliç
Egilea: ETCHEBERRI, Joannes "Ziburukoa"
Titulua: Eliçara erabiltceco liburua
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Bordele
Data: 1636
Erreferentzia:
Oharrak: Oro har bigarren ediziotik egiten dira aipuak, Bordele, 1665.
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
Ax - Guero
Laburdura: Ax
Egilea: AGERRE AZPILIKUETA, Pedro de "Axular"
Titulua: Guero
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Bordele
Data: 1643
Erreferentzia:
Oharrak: Luis Villasante, Bartzelona, 1964.
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
SP.Imit - Iesusen Imitacionea
Laburdura: SP.Imit
Egilea: POUVREAU, Silvain
Titulua: Iesusen Imitacionea
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Donostia
Data: 1979 [1660]
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
SP.Phil - San Frances de Sales Genevaco ipizpicuaren Philotea
Laburdura: SP.Phil
Egilea: POUVREAU, Silvain
Titulua: San Frances de Sales Genevaco ipizpicuaren Philotea
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Paris
Data: 1664
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
ES.GG - Lau-urdiri gomendiozko carta edo guthuna
Laburdura: ES.GG
Egilea: ETCHEBERRI, Joannes d' "Sarakoa"
Titulua: Lau-urdiri gomendiozko carta edo guthuna
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma: Obras vascongadas del doctor labortano Joannes d'Etcheberri (1712), con una introducción y notas por Julio de Urquijo
Aldizkaria:
Argitaletxea: Paul Geuthner
Tokia: Paris
Data: 1907 [1712]
Erreferentzia: 0-200
Oharrak: RIEV, 1936ko edizioa aipatzen da. La Gran Enciclopedia Vascak era faksimilean berrargitaratua, Bilbo, 1976.
Mota: liburu zatiak
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
ES.EHast - Euskararen hastapenak
Laburdura: ES.EHast
Egilea: ETCHEBERRI, Joannes d' "Sarakoa"
Titulua: Euskararen hastapenak
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma: Obras vascongadas del doctor labortano Joannes d'Etcheberri (1712), con una introducción y notas por Julio de Urquijo
Aldizkaria:
Argitaletxea: Paul Geuthner
Tokia: Paris
Data: 1907 [1712]
Erreferentzia: 379-439
Oharrak: RIEV, 1936ko edizioa aipatzen da. La Gran Enciclopedia Vascak era faksimilean berrargitaratua, Bilbo, 1976.
Mota: liburu zatiak
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
Cb.Eg3 - Aita S. Ignacio Loyolacoaren egercicioac III
Laburdura: Cb.Eg3
Egilea: KARDABERAZ, Agustin
Titulua: Aita S. Ignacio Loyolacoaren egercicioac III
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Iruñea
Data: 1761
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
Lg2 - Testament çaharreco eta berrico historioa II
Laburdura: Lg2
Egilea: LARREGUY, Bernard
Titulua: Testament çaharreco eta berrico historioa II
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Baiona
Data: 1777
Erreferentzia:
Oharrak: Argitaraldi faksimilea, Donostia, 1978.
81-300 orrialdeak bakarrik erauzi dira.
Mota: bibliografia
Erauzketa: partziala
Alorra: dokumentazioa
Brtc - Guiristinoqui bicitceco eta hiltceco moldea, ceinetan causitcen bai dire egunaren Guiristinoqui iragateco moldea, meça sainduco, hagoniaco eta communioneco othoitcac, igandeco bezperac, ilhabetearen egun gucietaco meditacionea eta contcientciaren examina ("Meditazione ttipiak")
Laburdura: Brtc
Egilea: BARATCIART, André
Titulua: Guiristinoqui bicitceco eta hiltceco moldea, ceinetan causitcen bai dire egunaren Guiristinoqui iragateco moldea, meça sainduco, hagoniaco eta communioneco othoitcac, igandeco bezperac, ilhabetearen egun gucietaco meditacionea eta contcientciaren examina ("Meditazione ttipiak")
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Baiona
Data: 1784
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
Mg.PAb - El doctor Peru Abarca
Laburdura: Mg.PAb
Egilea: MOGEL URKITZA, Juan Antonio
Titulua: El doctor Peru Abarca
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Durango
Data: 1881 [1802]
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
Gco1 - Cristau docrriña guztiaren explicacioaren sayaquera I
Laburdura: Gco1
Egilea: GUERRICO, Jose Ignacio de
Titulua: Cristau docrriña guztiaren explicacioaren sayaquera I
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Tolosa
Data: 1858 [1805]
Erreferentzia:
Oharrak: 383-473 orrialde tartea erauzi da bakarrik.
Mota: bibliografia
Erauzketa: partziala
Alorra: dokumentazioa
JJMg.BasEsc - Baserritaar nequezaleentzaco escolia edo icasbidiac, guraso justu, ta jaquitun familija ondo azi ebeeneen exemplu ta eracutsijetan
Laburdura: JJMg.BasEsc
Egilea: MOGEL ELGEZABAL, Juan Jose
Titulua: Baserritaar nequezaleentzaco escolia edo icasbidiac, guraso justu, ta jaquitun familija ondo azi ebeeneen exemplu ta eracutsijetan
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Bilbo
Data: 1816
Erreferentzia:
Oharrak: Bigarren edizioa, Baserritar jaquitunaren echeco escolia, Gasteiz, 1845, zeharo erreformatuta dago, izenburutik beretik hasita.
Oharrak: Aipatzen den argitaraldia, RIEVekoa da (1923, 1925). Ondoren, Blanca Urgell Lázarok paraturiko edizioa ere kaleratu da, Euskararen lekukoak 22, Euskaltzaindia & BBK & Bizkaiko Foru Aldundia, Bilbo, 2001.
It.Fab - Fábulas y otras composiciones en verso vascongado
Laburdura: It.Fab
Egilea: PASCUAL DE ITURRIAGA, Agustin
Titulua: Fábulas y otras composiciones en verso vascongado
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea:
Tokia: Donostia
Data: 1842
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: bibliografia
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: dokumentazioa
Izt.C - Guipuzcoaco provinciaren condaira edo historia
Laburdura: Izt.C
Egilea: IZTUETA ETXEBERRIA, Joan Ignazio
Titulua: Guipuzcoaco provinciaren condaira edo historia
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea: La Gran Enciclopedia Vasca
Tokia: Bilbo
Data: 1975 [1847]
Erreferentzia:
Oharrak: Lehen edizioa, Donostian 1847an egin zen. Gaztelaniazko bertsioa, komatxo bakunen artean, J.L. Apalategik egin eta edizio faksimilearekin batera ageri dena da (Bilbo, 1975).
0-255 eta 451-509 orrialde tarteak erauzi dira bakarrik.
ARAUA.177 - Antzinateko pertsona-izenak eta izen mitologikoak (III). Bibliako pertsona-izenak
Laburdura: ARAUA.177
Egilea: Euskaltzaindiko Exonomastika Batzordea
Titulua: Antzinateko pertsona-izenak eta izen mitologikoak (III). Bibliako pertsona-izenak
Lan oharra:
Paratzailea:
Bilduma:
Aldizkaria:
Argitaletxea: Euskaltzaindia
Tokia: Gasteiz
Data: 2014
Erreferentzia:
Oharrak:
Mota: artikuluak
Erauzketa: guztizkoa
Alorra: arautzea
Lege-oharra
Corpus onomastiko honetan, hirugarrenen lanen edukiak sartu dira, arloan ospea eta gaitasuna dutelako. Ondorio horretarako, behar diren baimenak eta lizentziak eskatu ditu Euskaltzaindiak, eta, horrenbestez, behar diren jabetza intelektualeko eskubideak eskuratu, oker edo hutsik ezean. Edukiren batek hirugarrenen eskubideak hausten dituela uste baduzu, eman iezaiozu berehala horren berri Euskaltzaindiari (honako helbide elektroniko honetara idatziz: info@euskaltzaindia.eus), beharrezko neurriak berehala har daitezen.